2017. február 4., szombat

Kutyaiskola

2014. 06. 02.

Kutyaiskola (Első nap)
      Egyszer mindenkinek az életébe beköszönt az iskola, annak is az első napja.
     Gyorsan vágtam neki Linával a gyalog megteendő, 40 perces útnak. Ő persze mit sem sejtve, szeretett volna kényelmesen szaglászni. Nem értette, hova sietünk. Egyszer csak megállt, s nem volt hajlandó tovább jönni. Hiába húztam a pórázzal, megmakacsolta magát, s lefeküdt. Hangos szóra, rángatásra sem reagált. Már-már nyakánál fogva vonszoltam a földön.

     Mit tegyek? Leguggoltam hozzá, megsimogattam fénylő szőrét, hasát. Erre négy lábra állt, mint aki megbocsátott kínzójának.

     Az iskolában persze mindent fordítva csinált. Kis kezdő a többiekhez képest.

(Több nap nem volt!)

Lina vagyok

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Így is a legjobb kutyus volt a világon. Sok boldog évet töltöttetek együtt.
Soha el nem felejthető barát,társ, szívünkben örökké él.

Útrakelő írta...

Köszönöm